OFICJALNA STRONA INTERNETOWA GKS BEŁCHATÓW

OFICJALNA STRONA INTERNETOWA GKS BEŁCHATÓW

OFICJALNA STRONA INTERNETOWA GKS BEŁCHATÓW

Betclic sponsorem tytularnym rozgrywek 1. Ligi, 2. Ligi i 3. Ligi

20 czerwca 2024 r. Polski Związek Piłki Nożnej oraz marka Betclic podpisali największą umowę sponsoringową w historii klubowych rozgrywek organizowanych i prowadzonych przez piłkarską centralę. Od 1 lipca rozgrywki drugiego, trzeciego i czwartego poziomu rozgrywkowego w Polsce będą nosiły nazwy Betclic 1. Ligi, Betclic 2. Ligi oraz Betclic 3. Ligi. Umowa została zawarta na cztery najbliższe sezony i będzie obowiązywać aż do zakończenia rozgrywek 2027/28.

Pod względem wartości finansowej to największa umowa sponsoringowa dotycząca piłki klubowej podpisana przez PZPN – kamień milowy w rozwoju polskiego futbolu. Ponadto po raz pierwszy sponsoringiem tytularnym objęte zostają rozgrywki 3. Ligi. Dzięki temu beneficjentami wsparcia Betclic w każdym sezonie będzie aż 108 klubów z trzech poziomów rozgrywkowych. Nigdy wcześniej tak duża liczba profesjonalnych drużyn piłkarskich w Polsce nie była objęta wsparciem jednego podmiotu.

– Dziś oficjalnie ogłaszamy rozpoczęcie współpracy z Polskim Związkiem Piłki Nożnej i możemy nazwać się dumnym Sponsorem Tytularnym rozgrywek Betclic 1. Ligi, Betclic 2. Ligi i Betclic 3. Ligi. Niezwykle cieszy nas tak szeroki zakres współpracy i pragniemy bardzo podziękować za proces przygotowywania tych działań naszym Partnerom z Polskiego Związku Piłki Nożnej, Pierwszej Ligi Piłkarskiej oraz telewizji TVP Sport. – powiedział Bartłomiej Płoskonka, country manager Betclic Polska. – Betclic już od kilku lat angażuje się w rozwój sportu w Polsce. Jako sponsor jesteśmy aktywni nie tylko w piłce nożnej. Wyróżnikiem naszej marki w tym zakresie jest duże zaangażowanie i kreatywne podejście do działań sponsoringowych. Wybraliśmy własny kurs w komunikacji marketingowej i niezwykle istotne jest dla nas aktywizowanie kibiców poprzez liczne inicjatywy i ciekawe projekty. Fani mogą wyczekiwać z naszej strony atrakcji w mediach społecznościowych, ale także obecności na stadionach oraz w swoich miastach. Jeszcze przed startem sezonu rozpoczniemy nową kampanię wizerunkową, w której nasze zaangażowanie w polski futbol będzie odgrywać główną rolę.

fot. Paula Duda (PZPN)

– Polski Związek Piłki Nożnej podejmuje aktywne i skuteczne działania na rzecz pozyskiwania nowych sponsorów. Umowa z firmą Betclic to największa umowa sponsoringowa w historii rozgrywek klubowych w naszym kraju. Dzięki współpracy z firmą Betclic rozgrywki 1, 2 oraz 3. ligi mają niepowtarzalną szansę, aby wejść na wyższy poziom organizacyjny. Skorzystają na tym kluby występujące w tych rozgrywkach, jak również Polski Związek Piłki Nożnej. Ogromnie cieszy nas nie tylko bezprecedensowa skala sponsoringu, obejmująca aż trzy poziomy rozgrywkowe, ale także wspólnie wypracowana z marką Betclic strategia, obejmująca uatrakcyjnienie produktu na wielu poziomach – broadcastu, contentu, aktywacji skierowanych do kibiców. – mówi Łukasz Wachowski, Sekretarz Generalny PZPN.

Pozyskanie nowego Sponsora Tytularnego oznacza zmianę dotychczasowej identyfikacji wizualnej objętych umową rozgrywek. Oprócz nazwy, aktualizacji ulegną również logotypy lig, które trafią na koszulki każdego ze 108 klubów, a także będą prezentowane na bandach reklamowych czy podczas transmisji meczów w telewizji TVP Sport. Co więcej, w centralnym punkcie koszulek znajdzie się także logotyp Sponsora, a wszystkie mecze Betclic 1. Ligi oraz wybrane spotkania w każdej kolejce Betclic 2. Ligi będzie można obejrzeć za darmo w jego aplikacji.

– To szczególnie godny zaakcentowania element naszej współpracy, ale nie ostatni, o którym warto wspomnieć. – dodał Bartłomiej Płoskonka. – Kluby objęte patronatem Betclic otrzymają pokaźne wsparcie bazowe, jednak każdy z zespołów ma ponadto możliwość dołączenia do programu afiliacyjnego. W ramach niego, dzięki zaangażowaniu kibiców, Betclic przekaże klubom dodatkowe środki.

To dodatkowa gałąź finansowania połączona z aktywizacją fanów. Betclic jest liderem w branży zakładów bukmacherskich w Europie, w tym we Francji, Portugalii, Włoszech i Wielkiej Brytanii, z ponad 9 milionami użytkowników. Po uzyskaniu 26 września 2018 r. licencji na zakłady internetowe na polskim rynku Betclic oferuje teraz swoje usługi polskim klientom.

Sponsorem Głównym GKS Bełchatów jest PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna S.A.
____________________________